I Love You Abang Singa - PDF free download eBook

  • Verified: Sun, Mar 29, 2020
  • Published: 06.01.2019
  • Views: 100

Introduction

Walaupun kau garang, hatiku tetap sayang Kali pertama berjumpa, Aleesya Syaurah sudah mendapat tengkingan percuma daripada Emir Haidar, bakal bos baharunya. Bukan salah dia pun, kecil sahaja...

read more

Details of I Love You Abang Singa

Original Title
I Love You Abang Singa
Edition Format
Paperback
Book Language
Malay
Ebook Format
PDF, EPUB

Press the button start search and wait a little while. Using file-sharing servers API, our site will find the e-book file in various formats (such as PDF, EPUB and other). Please do not reload the page during the search. A typical file search time is about 15-20 seconds.

I Love You Abang Singa

A free service that helps find an e-book in automatic mode on private file-sharing servers.

Some brief overview of this book

Walaupun kau garang, hatiku tetap sayang Kali pertama berjumpa, Aleesya Syaurah sudah mendapat tengkingan percuma daripada Emir Haidar, bakal bos baharunya. Bukan salah dia pun, kecil sahaja perkaranya, tapi marahnya lelaki itu mengalahkan singa betina lepas beranak. Masalahnya dia cuma garang dengan Aleesya Syaurah seorang sahaja.

Sabar Leesya..Selawat banyak-banyak biar lem Walaupun kau garang, hatiku tetap sayang Kali pertama berjumpa, Aleesya Syaurah sudah mendapat tengkingan percuma daripada Emir Haidar, bakal bos baharunya. Bukan salah dia pun, kecil sahaja perkaranya, tapi marahnya lelaki itu mengalahkan singa betina lepas beranak. Masalahnya dia cuma garang dengan Aleesya Syaurah seorang sahaja.

Sabar Leesya..Selawat banyak-banyak biar lembut sikit hati bos Singa kau tu. Orang kata marah tanda sayang-KAK NORLELA Sayang konon...pirahh..Orang kalau sayang, tak adanya asyik nak melenting macam orang meroyan. Banyaklah dia punya sayang.

Memanglah dia ni, kalau tak menyusahkan aku, bukan bos namanya kan..-ALEESYA SYAURAH Setiap hari kena jerkah, Aleesya sudah tidak takut lagi dengan lelaki itu. Sudah mangil kata orang. Semakin berani menjawab kata-kata bos singanya, bikin hati Emir Haidar terpikat.

Makin dia melawan, semakin kuat semangat Emir Haidar hendak memiliki Aleesya Syaurah. Masalahnya, hendak ke Aleesya Syaurah dengan bos yang selalu berangin dan baran tak sudah-sudah itu? Lelaki sebegitukah yang boleh dia sandarkan harapan untuk hidup bahagia pada masa hadapan?

Engkau ni sebenarnya benci tapi rindu dengan abang singa tu kan Leesya? Mahu tapi malu. Geram tapi sayang.

Apa lagi ek? Hah..Meluat, tapi rasa kasih dalam hati tu sarat. Jangan nak menidakkan perasaan sendiri Leesya.

Bibir kata tak mahu, tapi dalam hati tu bagai digaru-garu rasa cinta yang menderu-deru - QASREENA Saya tahu, saya bukan orang yang baik. Saya lelaki yang kerap tidak dapat menahan perasaan cemburu kerana rasa kasih yang teramat pada awak Aleesya. Saya takut kehilangan awak.

Maafkan saya kalau sayang saya yang keterlaluan itu menyebabkan saya bertindak di luar batasan - EMIR HAIDAR Masing-masing punya rahsia dan kisah sedih. Jalan cinta mereka penuh liku. Terluka dan dilukai menjadi asam garam dalam perhubungan.


All downloaded files are checked. Virus and adware free. Previously, our system checked the all ebook's files for viruses. The results of our verification:

 Google Safe Browsing APINorton Internet SecurityAVG Internet Security
love_abang_singa.pdf
love_abang_singa.epub
love_abang_singa_all.zip